2012. január 26., csütörtök

Első játékom

Elérkezett az idő, hogy én is játékot hirdessek. Már nyertem több helyen, amit itt is köszönök a felajánlóknak, illetve sok helyre jelentkezhettem. Különösebb jubileum nincs, csak a játék öröméért. Gondolkodtam, hogy mit ajánlhatnék fel. Nagyon sok kedves kommentet kapott ez a  medál, ezért esett rá a választás, a mintáját is köszönöm szépen Ajne-nak
Szabályok:
Írj itt egy rövid megjegyzést!
Ha megkérhetlek légy az olvasóm!
Lehetőség szerint hirdesd a játékot!
Köszönöm! Kíváncsi vagyok mennyire vagytok játékos kedvűek.
Határidő: Február 11. éjfél

73 megjegyzés:

  1. Jöttem. Követlek, hirdetlek.
    Nem olyan régen találtam rá a bogodra, de örülök, hogy rátaláltam, mert nagyon szép dolgokat alkotsz!
    További sok sikert!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű medál, örömmel jelentkezem érte!!!!
    Lehet egyben 100-as játék is lesz?!
    Gratulálok az ékszereidhez és további örömteljes alkotást kívánok neked!

    VálaszTörlés
  3. Köszi a lehetőséget!
    Hátha ... :))

    VálaszTörlés
  4. Ne hidd hogy mi aztán lemaradnánk ilyen jó lehetőségről !!!!!
    Játszok én is !!!!
    Köszi hogy felajánlottad ezt a gyönyörűséget !!!!
    Már meg is szugeráltam hogy hozzám jöjjön !!!

    VálaszTörlés
  5. Tetszik a medál, nagyon különleges színeket választottál!
    Már követlek, most a blogomon is hirdetlek.
    Gyere nézz be hozzám, nálam is fut egy játék.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon különleges, szép színű gyöngyökkel dolgoztál!
    Gyönyörű a medál!! Szeretném!!! Akkor játszom érte :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű medál! :)
    Köszönöm a lehetőséget.
    A blogom oldalsávjában hirdetem.

    VálaszTörlés
  8. Játszani jó, ezért a medálért pedig különösen, hiszen nagyon szép.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon különleges darab, köszi a felajánlást! Szívesen játszom érte!!!:)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép darab! Szívesen játszom érte!
    Köszi a lehetőséget!
    Hirdetlek!
    Kaszilva

    VálaszTörlés
  11. Ééés én lettem a 100. :)
    Nagyon tetszik a medál, köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon tetszik!!! Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  13. Mi első játékosok tartsunk össze.:) Csodaszép nyaklánc! Én is szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  14. De gyönyörű! Szeretnék játékba szállni érte:) Köszönöm a lehetőséget s hirdetlek:)

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    És is szeretnék részt venni a játékodban)))
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  16. Szia! Nagyon tetszik a medálod, főleg a színei nagyon különlegesek!! Még sohasem nyertem semmit, de próbálkozom:)
    Már követőd vagyok....és leszek.(http://gbriell.blogspot.com/) Kitettem a játékod a blogomba és bizakodom...:)

    VálaszTörlés
  17. Szeretnék én is jelentkezni, köszi a lehetőséget, gyönyörű ajándék!! :)

    VálaszTörlés
  18. Szia! Csodaszép a nyeremény, én is versenybe szállok érte! :)

    VálaszTörlés
  19. Nagyon szép a medál, szívesen szállok ringbe érte.

    VálaszTörlés
  20. en nagyon jatekos kedvu vagyok , ugyhogy itt vagyok ragyogok es faj a fogam erre a szep nyaklancra:)
    Koszi a lehetoseget

    VálaszTörlés
  21. Nagyon szépséges, akár a többi alkotásod! Jövök én is szerencsét próbálni!

    VálaszTörlés
  22. Jöttem játszani!
    Jó hogy rádtaláltam, ezentúl állandó látogatód leszek.

    VálaszTörlés
  23. Szerintem mindenki szeret játszani:D! Jövök én is:P!

    VálaszTörlés
  24. Gyönyörű ez a medál...én is "ringbe" szállnék érte!
    No és szeretek játszani!

    VálaszTörlés
  25. Szia! Gyönyörű! Szeretnék én is játszani :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  26. Szeretnék én is játszani.... de nemcsak ezért lettem olvasód.. nagyon tetszenek az ékszereid!!

    VálaszTörlés
  27. Erdemes szerencset probalni azert a medalert, hisz gyonyoru.Jatszom en is.

    VálaszTörlés
  28. Jövök én i játszani!Nagyon szép a nyeremény! :-)

    VálaszTörlés
  29. Nagyon szép nyaklánc, köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  30. Szuper a nyeremény!!!
    Én is szeretnék részt venni a játékban!!!
    (De én látom ám, hogy átfűzted a medált:-)))))))
    A lényegen nem változtat , mindenképpen gyönyörű!!!!

    VálaszTörlés
  31. Kedves Barbara!
    Egyszerűen gyönyörű a játék során felajánlott medál.
    Szeretnék én is ringbe szállni érte.

    Köszi

    F. Edit

    VálaszTörlés
  32. Szia.A jatekra szeretnek jelentkezni.Koszi

    VálaszTörlés
  33. Szia! Játszani jó, lassan én is elkezdek egy blogot, annyira kedvet kaptam tőletek, már mint gyöngyöset. A munkáid nagyon szépek, ez a medál is! Talán megnyerhetem. Köszi!
    Márti

    VálaszTörlés
  34. Szija! Jövök, mert nagyon tetszik ez a medál!

    FB-n hirdetem a játékot Gősi Gabriella néven!

    Üdv, Gabi
    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  35. Nem lehet kihagyni ezt a játékot, nagyon köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  36. Gyönyörű!!!
    Jöttem játszani!
    üdv: Anna

    VálaszTörlés
  37. Jaaaj, de jó!!! :) Gyönyörű ez a medál!!! Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  38. Csodálatos ez a medál, örömmel játszom érte! Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  39. Gyönyörű medál, én is jövök, kitettem a blogomra!:)

    VálaszTörlés
  40. Szeretnék jelentkezni!
    Hirdetem a blogomon!
    Szeretettel várlak nálam is játékra! :)

    VálaszTörlés
  41. Ez gyönyörű! Én is szeretném:)

    VálaszTörlés
  42. Nagyon tetszik, reménykedem:))

    VálaszTörlés
  43. Köszönöm a lehetőséget! Hirdetlek a blogom oldalsávjában! Gyönyörű nyeremény!

    VálaszTörlés
  44. Nagyon szép ez a medál. Követőd lettem.
    A blogomba kitettelek.
    gablenmuhelye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  45. Szeretek játszani.... Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  46. Szia! Én is jövök játszani :) Gyönyörűek a munkáid! :)

    VálaszTörlés
  47. szia!
    en is jelentkezem
    minden jot
    Eva

    VálaszTörlés
  48. Gyönyörűséges medál!
    Remélem rám mosolyog a szerencse,mert a színeibe is beleszerettem. :)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    Ani :)

    VálaszTörlés
  49. Nagyon szép. :)
    Blogom oldalsávjába kitettem a játékot. :)

    VálaszTörlés
  50. Szeretnék jelentkezni a játékra :) Gyönyörű medál!

    VálaszTörlés
  51. Csodaszép darab!Jelentkezem a játékra és gratulálok a szép munkáidhoz!

    VálaszTörlés
  52. Kedves Barbara!
    Gyönyörűek a munkáid!Én is szeretnék jelentkezni a játékodra!Csodás ez a medál!:)

    VálaszTörlés
  53. Bellissimo! Belli i colori e la forma.

    VálaszTörlés
  54. Szia,nagyon tetszenek az ékszereid,szeretnék játszani.Kriszta

    VálaszTörlés
  55. Már az olvasód vagyok... A játékot én is kiteszem a blogomban:)

    VálaszTörlés
  56. Hű de szép! Szívesen indulok érte! :-)

    VálaszTörlés
  57. játékos kedvből nincs hiány , de szerencse is kell megpróbálom én is

    VálaszTörlés
  58. Szia,én is szeretném ,köszönöm a lehetőséget

    VálaszTörlés
  59. Szeretnék én is játszani. Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  60. Gyönyörűek a munkáid! Gratulálok!
    Nekem, mint kezdőnek nagyon sok ihletet adsz!
    A nyereményként felajánlott medál nagyon szép, nagy örömöt szerzel vele bárkinek, aki megnyeri.

    VálaszTörlés
  61. Gyonyoru.:)
    Szeretnek jatszani.:)
    http://petite-armoire.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  62. Nagyon tetszik ez az egyedi medál! Jöttem és követlek Nuci néven.
    Köszönöm a lehetőséget! Horváth Andrea
    horvathnuci@freemail.hu

    VálaszTörlés
  63. Jövök én is játszani, nagyon tetszik a medálod.

    VálaszTörlés